Tuesday 11 February 2014

New Life New World for Me

Assalamulaikum w.b.t

Fuhh fuhh fuhhh! *tiup-tiup habuk .. Sorry uolls tak sempat nak update blog. Time cuti semester ni baru ada masa nak update. supposed to be cuti 1 bulan but just left 2 weeks for me. Its okay because this is what i choose in my life. Sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah s.w.t :) .. Now, my life totally changed. Hidup baru, Dunia baru. Tanggungjawab baru. In my final year, aku berpeluang memegang jawatan dalam Majlis Perwaklan Pelajar kat universiti. Nampak berat kat situ tapi sebenarnya memang besar tanggungjawab ibarat "memikul batu di atas bahu sendiri". Aku sahut cabaran ni walaupun sebelum ni tak pernah terfikir untuk terlibat dalam bidang kepimpinan. Aku terima dengan positif atas sokongan my parents, my friends and some other people i've never meet before. Susah sebenarnya untuk aku buat keputusan tapi Alhamdulillah akhirnya aku yakin dengan keputusan yang aku buat. Kita hanya mampu merancang tapi semuanya telah tertulis olehNya, I'll take it even ada pihak yang cuba menjatuhkan aku tapi aku perlu kuat :) .. Stand by yourself, learn by your experience, even kita ada kat atas ingat jgn lupa orang dibawah. That's all from me. 

To be continue on my next post ..

Published! :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.