Friday 17 August 2012

Shopping last minute

Alloo ASSALAMUALAIKUM..

Yeah baru hari ni dapat update belog. maklumlah busy nak raya la katakan. Haa masa 15 Ogos ni actually date yg agak penting juga dalam hidup aku n aku takkan lupa kan tarikh ni. nak tahu kenapa? tak payah laa. biarlah rahsia. hihi. Actually, saja pilih date ni tuk suka2 sambil bershopping with all the princess-princess anak-anak Pakcik Zaid di AEON Jusco Bandaraya Melaka (tempat favorite kami sekeluarga) supaya aku dapat lupakan event penting 15/8 tu. Tsk tsk ! 

Yeah lets usha-usha pic gua ~

Kak elin, Eera, Farah

masa sibuk2 pilih baju makcik 2 org ni sempat lagi posing2 amik gambar

Cinggg ! promoter of the year Brand Outlet

promote kejap. Starbucks jgn lupa bayar gaji aku. haha

Peace !

~wink wink~

Ni je photo yg dapat share, nak upload bebanyak pun tenet lembab cam siput put put je. 
Btw, aku happy sesangat sebab dapat shopping kan. hee :)
Tengs Along bagi pinjam kete.Tengs angah sebab drive. Tengs adik sbb tolong bawak barang. hihi 
Love u all damn much !


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.